Veelgestelde vragen

Contact

Contact kaartverkoop

Telefoonnummer: 036 82 00 333
Email: kaartverkoop@visavis.nl

Algemeen

Wanneer kan ik ROBOT bezoeken in 2019?

22 mei t/m 14 juli en 14 augustus t/m 22 september

Wat zijn de aanvangstijden van ROBOT?

woensdag & donderdag 20.30 uur
vrijdag & zaterdag 21.00 uur
zondag 15.00 uur

Vanaf wanneer zijn de locatie en het restaurant geopend?

Op woensdag t/m zaterdag opent het Vis à Vis terrein om 18.00 uur haar deuren, op zondag is dit vanaf 13.00 uur. Het restaurant en buffet zijn op woensdag t/m zaterdag vanaf 18:30 uur geopend. Op zondag is het restaurant zowel geopend voor lunch vanaf 13:00 uur als voor het dinerbuffet direct na afloop van de voorstelling. Omdat het een lopend buffet is kun je ook later dan 18.30 uur aankomen om te eten. Wel sluit de keuken om circa 20.00 uur.

Hoe zien de zitplaatsen er uit?

De tribune is ongeplaceerd (m.u.v. grote groepen), overdekt en bestaat uit bankjes zonder leuningen. Er liggen dekentjes op de tribune, maar je mag ook een eigen dekentje of kussen meenemen.

Is het mogelijk om in de buurt te parkeren?

Ja, er is een gratis parkeerterrein met voldoende parkeerplaatsen direct naast de ingang van Vis à Vis.

Is Vis à Vis met het openbaar vervoer te bereiken?

Ja, het dichtstbijzijnde station is Almere Poort. Vanaf daar is het nog ongeveer 20 minuten lopen naar de locatie. Klik hier voor contact en route.

Gaat de voorstelling door bij regen?

De voorstelling wordt gespeeld in de openlucht. Omdat je droog zit (op een overdekte tribune) spelen wij bij weer en wind. De temperatuur kan ‘s avonds flink dalen, neem dan ook warme kleding en eventueel een fleece deken mee. Houd bij dreigend weer onze website en Facebook in de gaten.

Is ROBOT rolstoeltoegankelijk?

Ja, het is mogelijk om ROBOT te bezoeken in een rolstoel. Neem altijd vooraf contact op met kaartverkoop, want er zijn een beperkt aantal plaatsen per voorstelling.

Voor wie is ROBOT geschikt?

ROBOT is een spectaculaire theatervoorstelling voor iedereen vanaf 8 jaar. De voorstelling is ook geschikt voor mensen die de Nederlandse taal niet beheersen of doven of slechthorenden omdat er een minimum aan gesproken taal wordt gebruikt.

Is het mogelijk om kaarten aan de deur te kopen?

Indien de voorstelling niet is uitverkocht, is het mogelijk om kaarten voor reguliere prijs (à € 33,50) te kopen aan de kassa op het terrein. We kunnen niet garanderen dat er kaarten beschikbaar zijn aan de kassa. Wil je zeker zijn van kaarten voor de beste prijs, bestel deze dan online.

Waar is ROBOT te zien?

De voorstelling ROBOT speelt naast het Almeerderstrand. ROBOT gaat niet rondreizen. Klik hier voor route en contact.

Hoelang duurt de voorstelling ROBOT?

De voorstelling duurt tussen de 60 en 90 minuten, zonder pauze. Wel is het mogelijk om drankjes en hapjes, die op het terrein zijn gekocht, mee de tribune op te nemen.

Hoe kan ik het jubileumboek verkrijgen?

Het 25 jaar Vis à Vis boek kan online worden besteld voor €22,50 excl. verzendkosten à €3,90 (NL). Neem voor verzendwijzen (kosten en adres) contact op met kaartverkoop@visavis.nl. Het boek kan ook opgehaald worden op het terrein. Daarnaast is het boek ook ter plekke verkrijgbaar voor €25,-.

Hoe kan ik het jubileumboek toegestuurd krijgen?

De verzendkosten van het jubileumboek zijn €3,90 (NL). Neem voor verzendwijzen (kosten en adres) contact op met kaartverkoop@visavis.nl.

Kan ik mijn hond meenemen?

Honden zijn tijdens de voorstelling niet toegestaan op het terrein.  Vooraf en na de voorstelling mag een hond aangelijnd en onder begeleiding het terrein betreden. Honden zijn niet toegestaan in het restaurant.

Kaartverkoop

Wat zijn de officiële wederverkooppunten van Vis à Vis?

Let op: koop alleen kaarten via onze website en diverse erkende wederverkopers. Neem contact op met kaartverkoop indien je via een ander kanaal een ticket hebt gekocht via 036-820 0333.

Ik heb een actiecode, hoe kan ik deze gebruiken?

Kies een datum binnen de actieperiode actievoorwaarden en klik vervolgens bij voorstellingstickets op ‘bestel’. Kies voor het totale aantal ‘reguliere kaarten’. Doorloop het proces tot en met de laatste stap. In de stap ‘Betalen’ kan je een actiecode invoeren. Klik vervolgens op ‘Actiecode toepassen’. De korting wordt verrekend.

Let op: actiecodes werken alleen op de opgegeven speeldata en reguliere kaarten (à €33,50), dus niet op kaarten waar al korting bij inbegrepen zit (Try-outs, Vroege Vogel kaarten, kinderkorting of CJP).

Mijn actiecode werkt niet, wat nu?

Het kan zijn dat de code waarmee je wilt reserveren bepaalde voorwaarden heeft. Als de reservering niet aan deze voorwaarden voldoet, wordt de korting niet herkend. Controleer daarom de volgende punten: 1. Heb je reguliere kaarten (à €33,50) aangevinkt? 2. Is er een einddatum aangegeven voor de actiecode waarmee je wilt reserveren? 3. Is de actiecode juist overgenomen? Soms staat er per ongeluk nog een spatie of punt, bijvoorbeeld na het kopiëren en plakken uit een e-mail of nieuwsbrief. Lukt het na het controleren van deze punten toch onverhoopt niet om online te reserveren, neem dan contact op met kaartverkoop via kaartverkoop@visavis.nl of bel 036 820 0333.

Hoe kan ik kaarten reserveren?

Kaarten zijn te bestellen via de kalender. Voor vragen kan er altijd contact worden opgenomen met kaartverkoop.

Zijn lunch- en dinertickets ook los te bestellen?

Lunch- en diner tickets zijn los te bestellen op deze pagina. Let op: zowel de voorstellingstickets als de lunch- en dinertickets zijn op datum.

Waarom betaal ik € 2,50 transactiekosten per bestelling?

De transactiekosten bestaan uit de kosten voor de bank en het ticketsysteem.

Is de voorstelling geplaceerd?

Bij ROBOT zijn er geen vaste zitplaatsen en de toegangskaarten zijn dus ongeplaceerd.

Ik wil graag met een groep komen.

Ben je van plan om met een groep van 20 personen of meer de voorstelling te bezoeken, neem dan contact op met kaartverkoop via kaartverkoop@visavis.nl of 036-8200333.

Wat is een E-Ticket?

Dit is een elektronisch alternatief voor een toegangskaart en wordt toegezonden via de email. Het systeem maakt gebruik van een unieke QR code. Toon de tickets van smartphone of tablet of een print de E-ticket(s) uit en neem deze mee naar de locatie van Vis à Vis waar ze gescand worden.

Betalingen

Ik heb geen internetbankieren, kan ik ook op een andere manier betalen?

Ja, dat is mogelijk. Stuur daarvoor een mail met de datum waarvoor je wilt reserveren en het aantal personen waarmee je wilt komen naar kaartverkoop@visavis.nl.

Welke Cadeaubonnen worden geaccepteerd bij Vis à Vis?

We accepteren de volgende cadeaukaarten: Theater en Concert bon, PODIUM Cadeaukaart, Cultuurkaart, de Nationale Kunst & Cultuur Cadeaukaart of de VVV Cadeaubon/VVV Irischeque. Deze kunnen worden ingewisseld bij de kassa op het terrein. Klik hier om kaarten voor ROBOT te reserveren met een cadeaubon.

Kan ik pinnen op jullie terrein?

Ja, bij de kassa’s en in het restaurant kan worden gepind.

Voor overige vragen neem dan contact op met kaartverkoop via kaartverkoop@visavis.nl of bel 036 820 0333.

Wil je meer weten?

Neem contact met ons op

Vis à Vis

kaartverkoop@visavis.nl
036 820 03 33